Menu
Your Cart

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Op al onze producten krijgt u 2 jaar garantie, tenzij we het anders aangeven op het productpagina en op de factuur.
Om een defect of probleem te melden kunt u contact opnemen met ons via de contactpagina of telefonisch via 010-8889444.


Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via onze contactpagina.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via:


https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Belangrijke informatie

Vanwege het Coronavirus en de drukte bij PostNL kan de bezorging van je bestelling langer duren dan je gewend bent. Onze excuses hiervoor.